måndag 31 maj 2010

one of those days

då var helgen över och en ny jobbvecka är igång. vilken ångest! helgen har iaf varit hur nice och bra som helst! fredagen blev väldigt lugn med film hos el maco. förmodligen den sämsta ever också. ryktena säger att det även har gjorts en tvåa och en trea på den. jag kan knappt vänta! haha. på lördagen blev det sovmorgon och sedan bar det iväg på äventyr. istället för att åka den vanliga vägen så åkte jag runt allting. jag tycker det är så mkt trevligare med buss och tvärbana, man får se så mkt mer då. det blev en massa shopping till bröllopet och outfiten är nu klar, det kommer bli kanon! jag vet precis hur jag vill bli sminkad och hur håret skall vara. eftermiddagen tillbringades på bio med Petra och hennes vän Kim. det blev såklart sex and the city 2 och hennes nya doft var på såklart! filmen var sjukt jävla bra och jag insåg att jag är en samantha två. ett hopplöst fall. haha. kvällen sedan innehöll en liten sväng ut till midsommarkransen för att närhetsknarka lite och det var lika mysigt som alltid! söndagen gick åt till att jaga ett par skor i hela sthlm. finns ingenstans! helt galet. tillslut så bad jag tjejen kolla upp på vilken affär dom skulle ha dom och den fanns på två affärer, ett par fanns kvar i upplandsväsby och ett par.... i globen!!! tok ska ha tur! så då blev det rusning dit och skorna inhandlades åt mamma. på kvällen blev det tacos och sedan tidigt i sängs. kändes verkligen som en toppen helg och jag behövde det på alla sätt och vis!

från det ena till det andra så känns en sak lite skum. från super mysigt och trevligt till.... ingenting?! det känns så konstigt på något sätt. jag saknar det, men inte dig. jag saknar det "vi" hade, men kanske inte det vi fick. det känns iaf konstigt och trist. trist på så sätt att det gick till ingenting.

imorgon är det iaf avslutning med BOJ och det firas med middag tillsammans på söder. på onsdag ska jag dit och jobba och sedan på torsdag blir det packning inför helgen. jag längtar verkligen till lördag. känns overkligen på något sätt. stor kusinen ska gifta sig. magiskt är ordet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar