onsdag 30 juni 2010

Oskar Linnros

Idag har vi sommarfest med jobbet! kommer bli hur roligt som helst. vi ska först till rålis och ha lite tävlingar, sedan iväg till en boulebar för middag, drinkar och bouletävling. en sommarfest helt i min anda. sånt gillar vi!

sedan längtar jag som sjutton till på fredag. det kommer bli fantastiskt! takida är fantastiska. och hela kvällen kommer bli helt magnifik, det är jag säker jag. så kul att iaf få göra något den här sommaren som inte kostar allt för mkt pengar, det känns roligt faktiskt. på fredag efter lunch ska jag även till banken för möte om att köpa lägenhet. känns bra att gå dit och få lite mer information om vad det egentligen innebär och hur det går till som. blir spännande!

imorgon ska jag på bio också. det blir eclipse! har längtat efter den länge nu och när ingen ville följa med så går jag själv. nemas problemas! faktiskt rätt skönt ändå att gå själv ibland. känns som att det är nån svensk mentalitet att man inte får gå på bio ensam i sverige, det tycker jag är helt värdelöst. jag gick mkt på bio ensam i sydafrika, och i början var det sjukt ovant. det kändes som att man gjorde nått galet liksom... men efter ett tag var det riktigt skönt faktiskt. alla borde prova det tycker jag. avkoppling deluxe!

på söndag får jag tydligen besök också... vi får väl se hur det går!

och ni som inte hört Oskar Linnros förresten.. ni måste lyssna på Från och med du! helt fantastisk låt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar