torsdag 3 juni 2010

lockdown

i födelsedagspresent önskar jag mig en resa till London den 17-20 oktober. bara så ni vet. jag tänker åka dit och se Joshua Radin. jag bara måste få. en tur och retur resa kostar 350kr med ryanair. sen får man bo i nått skyffe eller nått. någon som vill åka med?

igår var elvis och jag ute på en skogspromenad. den tog slut när han hittade en humla. elvis älskar humlor, precis som Hugo. jag ser många likheter i dom två. fast elvis är bra mkt mer som en liten hund. han jagar småbarn och går efter en i koppel när man går ut. igår apporterade han också. om man nu kan säga så? apporterade? jag vet inte, men ni fattar nog. jag kastade en råtta åt honom sedan hämtade han den så kastade jag iväg den igen och han sprang efter. precis som en liten hund.

Du är den mest konstiga person jag någonsin träffat på, men ändå var du så himla lik mig på så många olika sätt. och är jag även lik dig på dom dåliga sidorna, snälla någon säg åt mig för sådär vill jag aldrig i hela mitt liv bli! början var trevlig och härlig, men slutet gjorde ingenting värt någonting. fruktansvärt är ordet och du har gjort mig så oerhört illa med endast dina ord. jag vill aldrig mer höra dom igen. jag tror inte du förstår hur mkt ett par ord kan såra. det var så mkt iskallhet och hårdhet i dom orden. jag förstår inte ens hur du överhuvudtaget kan höra av dig till mig igen. jag önskar att jag kunde förklara hela historien för er, så även ni kunde få veta och förstå. men jag är inte som du. ibland är det bästa left unsaid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar