onsdag 16 juni 2010

Three is the magic number

jag drömde den absolut värsta mardrömmen på sjukt länge. jag vaknade imorse av att jag skrek. hemsk känsla! någon hade, i drömmen, huggit av två tassar och en bit av Hugos svans. Jag har nog aldrig skrikit så mkt som när jag såg det. och lilla tjockis som hade ont. nej fy fan! aldrig igen hoppas jag.

igår var jag hos läkaren och det slutade med penicillin i en vecka och cocillana. den som uppfann cocillana kan inte ha använt det i tillfrisknadssyfte iaf. för fy satan så illa det smakar. helt sjukligt illa. men jag kan erkänna att det fungerar, för det är redan bättre. men hemskt som sagt. det här med kryssningar är nog kanske inte så bra.

idag är det onsdag och sista dagen på jobbet innan semester. riktigt skönt ska det bli faktiskt att få komma ifrån. så jäkla less på telefonen så jag dör snart. från en fredag och en måndag till 3 (!!!!) veckor. helt sjukt. men men!

och imorgon är det torsdag! wooohooo. ÄNTLIGEN!! dags för fest hela dagen och Joshua Radin i kungsan!! med Sofie dessutom. ska bli så jäkla guld så ni kan aldrig ana!! längtar!!

just jah... jag vill köpa lägenhet också. känslan är konstig.... köpa.... lägenhet ?! wierd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar