tisdag 29 juni 2010

semester - över

jag är egentligen inte på något vidare skrivhumör men jag känner ändå att en uppdatering är på sin plats. för att fatta en lång kväll kort så hade jag en heeeelt fantastisk midsommar! den hade verkligen inte kunnat bli bättre och det var länge sen jag skrattade så mkt. tack allihopa för att ni gjorde den perfekt!

semestern hemma var helt perfekt iaf! lugnt och skönt och man tog dagen som den kom. önskar bara att den hade kunnat varit längre än en vecka! men men. nu är det ju bara knappa tre månader kvar tills vi åker så det är väl det man får se framemot!

på fredag drar galna gänget iväg till nyköping för att se Takida ösa! kommer bli top notch och inget annat. jag kommer skråla som aldrig förr och förmodligen inte ha någon röst kvar. som det ska vara då med andra ord!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar