fredag 4 juni 2010

If i were a boy

jag tycker det är så fantastiskt underbart när en fredag senare blir till en fredag och måndag, som sedan blir till ett tag, som sedan resulterar i en fredag och en hel vecka. är det inte fantastiskt? ursäkta språket, men en fitta nere i danmark som inte ens kan koppla in en telefon utan det krävs en hel IT avdelning för att göra detta. jag går seriöst snart hem. när det går fortare för mig att flyga ner till danmark, koppla in telefonen och sedan åka hem än att dom själva ska göra det. tragiskt är ordet.

idag är det verkligen en sån här kräks dag. alla tycker det är fantastiskt med sommar medans man själv sitter inne på ett kontor och tittar ut. ljuvligt var ordet, eller?

som tur är så åker jag hem i eftermiddag. jag längtar efter mamma faktiskt. och pappa också såklart. det blir skönt. sätta sig ute på altanen med ett glas vin så fort man kommit innanför dörren. kanske lite ost och kex också. då skulle åsa och zeke varit med!

sedan får jag tydligen skjuts ner hem till sthlm också. tok ska ha tur! blir perfekt, en liten åktur med min coach, vi kommer att ha mkt att prata om så det blir fint. då får elvis lugn och ro också. blir spännande att se hur han fixar tåget idag också, men det ska nog gå bra! och tack vare snälla alex så kan jag äta middag på tåget också alldeles gratis, sånt gillar vi!

nu blir det att återgå till kaoset. tjipp tjillevipp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar