fredag 11 juni 2010

brand new day

OM jag kommer ombord? Jag kommer knappt komma av!
idag är det dags. Dagen D. vilken äventyr det kommer bli! när marcus är med vet man aldrig vad som händer. speciellt inte om både han och jag är i farten. sen kommer sofie och jag gå ut på egna äventyr. jag har en uppgift till henne. hon ska ragga drinkar åt oss! har man stora tuttar får man faktiskt skylla sig själv, det är sånt som kommer som ett brev med komposten. jag lovar att meddela hur många vi får! tävlingen då? kommer bli fantastisk. jag ska som sagt supa överbord och dom andra ombord. denna resa kommer gå till historien, var så säkra!


om ungefär 1,5h har jag möte med min chef. det var länge sen jag var såhär nervös. jag har ingen aning om vad hon ska säga och jag vet inte vad jag ska säga. vissa personer blir man bara nervös av. dom behöver egentligen inte göra något speciellt, utan man bara blir så. vi får se hur det går. jag lämnar er en update senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar