onsdag 16 juni 2010

semester

nu är det snart dags för början på min semester. om lite mer än en timme så börjar den! tänkte bara informera er om hur planerna ser ut, ifall ni har lust att träffa mig.

den 17e är jag i kungsträdgården med sofie och super.
den 18e ligger jag hemma bakis (besök är varmt välkommet)
den 19e packar jag och åker iväg till sundsvall, senare samma kväll hämtar mor upp mig och jag åker till Övik.
den 20-27e juni är jag alltså hemma i norrland och har endast fredag den 25e (midsommar) planerat. så är det någon liten filur där ute som vill träffa mig, kanske festa, bjuda på fika eller liknande är ni varmt välkomna att höra av er till mig. för nu orkar jag inte ringa runt till alla igen utan är ni intresserad så boka in en dag som sagt.

Puss och kärlek i mängder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar