måndag 14 juni 2010

Från och med du

What happens on the båt, stays on the båt. Den här kryssningen slår allt annat med hästlängder. Jag som skulle supa överbord kan ju säga att jag var typ den enda som verkligen söp ombord. Vad dom andra höll på med har jag ingen aning om för jag såg knappt till dom. haha. alla hade fantastiskt roligt fast på varsina håll. typ. vissa var ju på samma håll, andra var i nått helt annat håll och någon annan var på flera olika håll. man kan ungefär förklara kvällen så. vår hyttgranne Anton slog nog rekord i världens värsta fylla iaf. det kan ingen ta ifrån honom! jag tycker iaf det är soft när två grabbar däckar ungefär vid åtta tiden för att senare vakna till runt 12 och fortsätta festen som om inget hade hänt. där snackar vi rutin!men alla bravader, specktakel och galenskaper lämnar vi som sagt on the båt. vissa saker är helt enkelt left unsaid. men en sak undrar jag fortfarande, vart i hela friden kommer alla mina mystiska blåmärken ifrån? ett av dom vet jag, det var en person på dansgolvet som bet mig i armbågen. haha. men dom andra kvarstår som mystiska. kanske är lika bra. jag fick även briljera i blockflöjt och vann därmed en drink också. att jag kunde spela blinka lilla stjärna är också ett mysterium då jag blev portad från det i tredje klass. men allt går när man är full! tror man ju iaf. schysst även att jag lyckades åka på kryssning och endast göra av med 85kr på en räkmacka och cola dagen efter. det tycker vi om. det gäller som sagt att vara listig! nåväl, nu får det räcka med avslöjanden. nästa gång får ni helt enkelt vara med och uppleva det själva!


samtalet med min chef blev inte av i fredags utan det blir idag kl 12:00 istället. jag återkommer i eftermiddag med hur det gick.


nu längtar jag iaf bara så förbannat mkt tills torsdag!!
Semester, sprit, sofie och Joshua Radin. svårslaget mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar