tisdag 17 februari 2009

Poisoned

jag måste bara få säga att jag blir så fruktansvärt besvikna på folk som inte kan höra av sig. alltså jag förstår inte grejen. är man verkligen så fruktansvärt upptagen att man inte har tid att ta upp mobilen och ringa 5min eller skicka iväg ett sms ? nej, det är man fan inte för nån gång av dygnets 24h så har man fan tid med det. men man kanske inte vill. vad vet jag. trist iaf med envägskommunikation. känns liksom som att, när dom väl hör av sig och vill ses, då är det nästan som att man måste, för annars kommer det aldrig bli av. verkligen bara på den enes villkor, och det tycker jag inte alls är rättvist. men vad fasen ska man göra? känns som att man får acceptera det eller ge fan i personen. mitt tålamod börjar snart ta slut iaf. det är ett som är säkert :)


jag längtar till helgen iaf. då ska jag få träffa anna. min homie! min thailands homie. det kommer bli fruktansvärt trevligt, för det var verkligen jätte länge sen! jag längtar! :)





It means nothing now, it means nothing to you.
But it's everything to him
Takida - Poisoned

1 kommentar: