tisdag 10 februari 2009

No stress

Idag var jag på jobbet för att hämta mina saker och säga hejdå. Det var oerhört mkt blandade känslor. Jag vart så oerhört glad när jag kom dit och fick se alla igen, kändes så länge sen och alla blev så glada att se mig. Det kändes så himla trevligt på något sätt. Efter att jag suttit där ett tag så insåg jag att dom har lika mkt att göra fortfarande, så på så sätt insåg jag väl kanske ännu mer att jag gjort rätt val. Att försöka prioritera mig själv och försöka bli riktigt hel igen. Sedan så kändes allt så tråkigt när man skulle gå, och säga hejdå till alla. Jag har verkligen haft så oerhört roligt på jobbet tillsammans med alla. Det går inte att beskriva vilket härligt gäng dom är. På en arbetsplats så brukar det ju oftast finnas någon som man känner att man kanske inte riktigt går ihop med eller inte riktigt tycker om. Någon sådan finns inte på denna arbetsplats iaf. Alla är så underbara och jag har lika roligt med alla. Så med tanke på det känns det fruktansvärt trist, men självklart kommer jag att fortsätta hålla kontakten med några. Man vill ju oftast hålla det med alla, men oftast så blir det ju så att det är bara några man fortsätter ha kontakt med. Och så blir det nog även i detta fall. Hur som helst, jag tror att jag iaf fattat rätt beslut, men det känns trist att lämna alla kollegor. Ni är bäst iaf, bara så ni vet! <3


imorgon ska jag ta och ringa läkaren igen. kan inte ni alla bara hålla alla tummar för att den jäkeln kan vara frisk nu? så sjukt drygt att ställa väckaren varje morgon för att ringa och sen är han sjuk varje gång. nej, nu får han lov att vara frisk så jag kan få bort den saken från min tankar iaf. då är en till pusselbit löst.


på fredag är det iaf dags för en fjärde intervju. denna gången igen med VDn. nu vet dom iaf vad tjänsten är för någon, och det var 50% kundtjänst, och 50% assistent. känns riktigt trevligt faktiskt, känns som att tjänsten genast blev mkt mer intressant med lite varierande uppgifter, istället för att sitta med kundtjänst 8h per dag. verkar som att det slutgiltiga beskedet tas på fredag iaf, det blir oerhört spännande!


för er som inte hört låten, så rekommenderar jag er alla att lada hem Alex - so beautiful, om inte annat så be mig skicka den över mail eller msn. den är så oerhört skön!




I don't wanna work today, maybe I just wanna stay,
Just take it easy cause there's no stress.
I know it's not an other crime, something pleasure in my mind,
Nothing can cause me destressed.
I text my baby on her phone tell her get her sexy body home
That's the way I wanna spend my day.
Got to find an aliby cause I don't wanna waste my time
I don't wanna feel destressed.

It's not that im lazy, I think I'm just crazy


Laurent wolf - No stress

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar