onsdag 11 februari 2009

oväntat

fittjävlaläkarvård.draåthelvette


så, då var det sagt. jag hatar den och kommer aldrig mer besöka den. bortkastade pengar och ingen hjälp. det är sverige! just lovin it!


jag har iaf en dejt till alla hjärtans dag. det ni. kommer bli den bästa alla hjärtans dag på väldigt länge! -kärlek- mjau!
på lördag, alternativt söndag, får ni se vem det är! :) då slänger jag upp en bild!


nu är jag så less på allting så nu orkar jag inte bry mig längre. har fått bekräftat nu att det lönar sig fan inte att varken söka hjälp eller försöka lösa nånting. det tar bara mer energi än vad det ger, och det är inte tanken. det får vara nu helt enkelt.


puss på er!







When you're lost in the deep and darkest place around
May my words walk you home safe and sound

Glasvegas - Geraldine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar