torsdag 5 februari 2009

Katterna






här sitter vi och tittar på tv tillsammans!




Dom är så fruktansvärt söta så jag skulle vilja behålla dem allihopa. Igår satt jag och gjorde skuggfigurer på väggarna åt två av dem och dom var helt tokiga. hoppade längs väggen och på varandra och jagade o hade sig. jag skrattade så jag grät nästan :P

Jag har döpt kattungarna tillsvidare iaf. Ena heter Keso och dom andra två Karlsson och Karlsson. För just nu är dom två helt omöjliga att skilja på. Dom ser identiska ut. Hur jag kan se skillnad på Keso är för att han har vita tassar och vit nos. Dom andra är svarta.


Idag var jag iaf till George, min coach. Kändes riktigt bra iaf och imorgon ska jag ringa till läkaren för att se vad han säger. Jag återkommer med mer information om det senare iaf. Även dags för en tredje intervju imorgon. Vi får s ehur allt går. Sen kommer mamms hit imorgon. Känns faktiskt rätt så skönt.




Jag ser skönheten i norr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar