måndag 23 februari 2009

Konstigt.

Imorgon kommer dom och hämtar katterna. känns jätte konstigt. dom ringde idag på eftermiddagen och meddelade att dom skall hämtas imorgon. kommer kännas jätte konstigt. har ju som haft dom ett tag så man har blivit rätt fäst vid dem. kan ju erkänna att det känns rätt skönt att slippa mamman, med tanke på hur hon skriker hela nätterna, men kattungarna kommer jag sakna som fan. blir tomt utan dem. hade ju som vart lite enklare om dom ringt och sagt att det var nästa vecka dom skulle hämtas eller så. men men. inte mycket att göra åt tyvärr! kommer sakna min tisse iaf. funderar dock på att köpa honom, får se hur det blir!


har iaf haft en väldigt trevlig och mysig helg. inte vart mycket action pga icke befinnande pengar, men vart trevligt med sällskap!


som planerna ser ut just nu ska jag träffa Carro på lunch imorgon. blir hur trevligt som helst! kul att hon skickade sms :) sedan träffa maria på onsdag., lämna nyckeln, och sedan åker jag hem till övik! känns så jääääkla skönt. bestämde mig för att åka hem tidigare då katterna ska hämtas imorgon. då behöver man inte ha dåligt samvete över att man är borta. bara saknar mina egna katter så sjukt mkt just nu. och papps! det var länge sedan jag träffade honom.


nåväl, nu blir det inte mer text för idag. på återseende!






Your words make me whole again, those eyes cannot ever lie
Takida - Curly sue

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar