tisdag 3 februari 2009

Långa nätter

Idag kommer bli en alldeles fantastisk dag! Om mindre än en timme så kommer min lägenhet vara full av katter! :) En kattmamma och en hel del kattungar. Kunde nått bättre än det hända just nu? Knappast. Det var som jag sa till A igår, det finns bara en sak i livet som ger mig mer glädje än innebandy, och det är djur. Av alla dess slag, men kanske lite mer just med katter. Det går inte att med ord förklara vilken glädje de djuren ger mig. Och mitt i all skit så ringer dom och frågar om jag kan ta emot dessa katter. Det var som triss, plötsligt händer det. Synd bara att Du inte kunde glädjas med mig, utan var tvungen att återigen påpeka det mest eländiga i mitt liv just nu. Tack för ditt stöd. Men nu skiter vi i det. Det ska bli fruktansvärt trevligt iaf, och jag behöver detta just nu.


Idag ringde dom från Kreditor iaf och meddelade att dom valt att gå vidare med andra kandidater. Känns helt okej faktiskt. Det var väl kanske inte ett jobb jag verkligen ville ha, men hade kunnat tänka mig det bara för att ha ett jobb. Men nu är det bara att gå vidare. Har en ny interjvu ikväll på Tre, deras kundtjänst. Men det är en gruppintervju, så det blir något helt nytt för mig!


Papps skickade iaf världens roligaste sms igår. Jag tror inte han själv insåg hur roligt det egentligen var. Men han är bäst!





Det är att leka med eld, när du drar upp det här igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar