lördag 21 februari 2009

Grusande självförtroende.

Sand i ego. San diego. Grusande självförtroende. Förstår ni ?
Ikväll var det iaf dags för det sista på spåret någonsin. iaf med Ingvar, sjukt tråkigt tycker jag. Men det är väl lite som bingolotto och leif loket olsson, allsång på skansen och berghagen eller så ska de låta med harrysson. det kanske blir bra, vem vet. men det känns iaf riktigt tveksamt. jag tror dock att hans nya program kommer bli fruktansvärt bra. det är iaf han rätt man för jobbet, så det ser jag fram emot.

kvällens tillbringades med familjen lindström. oerhört trevligt måste jag säga! god mat, lite vin och mycket skratt. jag har verkligen saknat anna! man kan inte annat än att skratta när man är med henne!

idag fick jag även hem mitt kontrakt för mitt nya jobb som jag skall skriva under, det känns verkligen sjukt spännande! jag undrar hur det kommer sluta som. återstår väl att se antar jag.

det blir tyvärr inte mkt sagt idag, jag är så grymt trött.
men jag önskar er alla en trevlig lördag, eftersom klockan nu slagit över tolv!
puss och godnatt!






Så ta dina minnen och försvinn ur mitt liv, älskade älskade du!
Lars Winnerbäck - Hjärter dams sista sång

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar