tisdag 24 februari 2009

Örnsköldsvik

Dagen idag tillbringades till en del på café rival tillsammans med Carro. Mycket trevligt måste jag säga, och ett super mysigt café där samma sorts mackor är olika. men mycket trevligt som sagt. vi är ju två arbetslösingar nu så det är alltid trevligt med sällskap och något att göra!

Idag kom dom och hämtade kissemissarna. måste ju erkänna att det är rätt skönt att slippa kattmamman, pga hennes mjauande på nätterna... men det blev fruktansvärt tomt utan kattungarna. det har ju som vart full fart här i lägenheten när dom varit här, alltid nått bus på gång.. nu är det bara tyst... och tomt. ja, jag saknar dom oerhört!

Imorgon bör det av hemåt. ja, mitt andra hem. jag bara längtar så fruktansvärt mycket hem just nu! ska bli så himla skönt :) en hel vecka kommer att spenderas i örnsköldsvik med mammas mat, pappas tokigheter (läs: osmartheter), mina kissemissar, min säng, vänner och familj, minusgrader, öppen spis och spel! spel med familj. det är sånt som förgyller ens vardag. jag uppskattar verkligen det! kommer bara så himla mysigt som sagt :) jag lovar att lämna rapporter allt eftersom! sen får jag köra bil imorgon också. det blir niiiice!
maria kommer vara i min lägenhet och ta hand om oskar, åke och stig. vilket känns himla skönt. hon får till och med en egen kupä! HAHA!

nu ska jag fixa en skiva med grym musik att ha i bilen imorgon. jag bara längtar just nu! :)
Puss på er!





I'm waiting for you to call but I got to do it myself, I wonder why
How can I be so insecure When I don't mind
Takida - Score

1 kommentar:

  1. haha, där vare! kupä! :D det kommer bli fett med NAJZ! *kjamiz*

    SvaraRadera