söndag 8 februari 2009

Helgens bravader är nu över

Då var helgen till ända också. Måste säga att det har varit en riktigt bra helg faktiskt. Mamma kom ner i fredags, lite sådär av en lifesaver kan man säga. Både jag och lägenheten hade förfallit rätt så rejält, men efter mammas fix och trixande så är iaf lägenheten i tipp topp igen. Jag är väl kanske på väg lite mot toppen iaf. Hur som helst så känns det bättre nu. Att bråka med dom enda jag pratar med är fan inte lätt, det var faktiskt sjukt jobbigt egentligen, men alla har förhoppningsvis lärt sig den läxan nu. Imorse var det iaf dags för utflykt. Det började väl som lite oseriöst förslag ifrån mamma men jag nappade på en gång! Vanligtvis älskar jag att köra bil, men i sthlm så älskar jag att åka. det finns så mycket att se här som man vanligtvis inte ser. Jo men man har ju liksom sina vanliga "sträckor" man går när man är på stan osv, man går ju inte iväg så värst mycket, därför tycker jag det är riktigt roligt att åka bil. Man ser så mycket som man som sagt inte ser annars. Och idag såg jag kaknästornet. som jag faktiskt aldrig ens sett tidigare. haha, så det var coolt. vi hälsade på syllan och kalle också ute på drottningholm, men dom verkade inte vara hemma så vi åkte vidare. Det var iaf en mycket trevlig och rolig utflykt.


Imorgon är det läkaren som gäller. Jag hoppas ahn blivit frisk och att han har en tid över imorgon. vore skönt att få det bortgjort så man kan lägga det åt sidan. och det vore skönt om man bara kunde få svar ifrån alla jobb man sökt och vart på intervju hos så man kan försöka lägga det åt sidan också. men vi får se, jag håller er uppdaterade!






Jag ger dig min morgon, jag ger dig min dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar