måndag 16 februari 2009

Charterhjältar

bakfylla i två dagar. var det värt det? lätt!

alla hjärtans dag tillbringades med min alla hjärtans vän Ida B Byström och vi hade en riktigt trevlig afton måste jag säga! Det bjöds på mat, champagne, mkt skratt och bra musik! Vi har iofs alltid trevligt när vi ses, men det var lite extra trevligt att tillbringa lördagen i uppsala måste jag säga. På kvällen blev det utgång till terassen och jag lirakde in mig hos nått sundsvallsgäng så jag hade kvällen gratis. trevligt må jag säga. men gårdagen och idag har fasen i mig inte varit trevlig. kan ju säga att det var länge sen jag var såhär bakis. men som sagt, det var lätt värt det!


nu har ett nytt program på femman börjat också. charterhjälter. lite snarlikt semestersvenskar som går på fyran men tror detta kommer bli ett litet roligare program. dock så är det ju sjukt roligt att se på just semestersvenskar eftersom man själv vart där o jobbat. men det är iaf nice!




tänkte bjuda på lite bilder nu! :)







sen kommer den nakna sanningen och påklädda sanningen.
jag blir så vacker med spackel. haha!





Puss och kram ses på stan!






Vintern kan bli lång i den fjällhöga norden
Lars Winnerbäck - Elden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar