onsdag 15 juli 2009

en resa, många intryck

lång tid har gått och mycket har hänt sedan jag skrev här senaste gången. jag orkar dock inte plita ner varenda sak som har hänt utan det får vara helt enkelt.

jag har haft semester nu i tre veckor och 2 utav dom 3 har sugit kan man säga. det enda som blivit lyckat och väldigt bra var min resa ner till göteborg. jag behövde verkligen få komma bort och ha roligt och mysigt. och det hade jag verkligen. det tackar jag J för. Fick uppleva avenyn, krogen, liseberg, universeum, världens värsta bakfylla, kvarterskrogen och kartellen och ett helt underbart Göteborg. Hade det inte varit för mitt nuvarande jobb så hade jag nog flyttat dit. Det är som en gigantisk norrländsk stad. alla är trevliga, mysig stämning, ingen stress... bara trevligt.
Liseberg var en upplevelse i sig kan man säga. Jag vann med 5-2. kanske det som var upplevelsen i sig. nästa gång ska du få revansch J, det lovar jag. haha!
Jag skulle iofs kunna fortsätta att skriva hur mkt som helst om den resan, men det känns lite onödigt på sätt och vis. Jag hade iaf fruktansvärt mysigt och jag trivdes verkligen i ditt sällskap och i dina armar. Jag hoppas vi ses igen. Kramfors nästa va?

Nu ikväll får jag celebert besök av mor, far, jocke och siv. Dom ska bosätta sig i min lägenhet de nästkommande dagarna framöver. Kommer bli trevligt med deras besök men med tanke på att 4st av 4 snarkar så vette sjutton hur pass trevligt det kommer bli. jag får helt enkelt köra med dubbla hörlurar eller något. Lördagen är det dags för gröna lund och sommarkrysset för jockes skull, men jag ska iaf lägga mig i hårdträning för att besegra mamma på bollkastning! det är mitt största mål just nu. vi får väl se hur pass bra det går. ni får en uppdatering efter helgen!

jo just, på fredag börjar jag jobbet. delade meningar där. jag saknar jobbet, men samtidigt känns det som att jag inte hade någon semester. men det blir nog trevligt! ny månad, nya förmåner! me like!


Puss och kram, ses på stan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar