söndag 26 juli 2009

uppsala by night

har jag ännu inte riktigt fått uppleva sådär till 100%. snarare bara 25%, eller typ 63%.
nåväl, fredagen bar iaf inte av till eskilstuna, utan det blev uppsala.
en räddade ängel ringde på min mobil och bjöd upp mig på fest i den lilla stora staden uppsala. festen i sig var väl rätt värdelös, men tillsammans med Ida blir allting roligt. gud så jag har saknat min faffa. vi hade så fruktansvärt roligt, och våra platser på hemmet är bokade! vägg i vägg. ni kan nog inte föreställa er hur många som kommer rymma därifrån! kvällen kantades av mkt allsång! martin fick uppleva våra sköna stämmor till arabiska natt och det genererade oerhört mycket skratt från grillgänget nedanför. man skall sprida glädje har jag fått lära mig vilket vi så gjorde! dock inte av rosa fodral gänget. om blickar så kunde döda, men sånt däre triggar oss ännu mer! sedan bar det av på en dödens färd på cykel. ida skrattade så hon nästan kissade på sig och jag försökte vara seriös och tala om att cykel inte kommer att kunna bära två st som ida och jag med ett bakdäck som vinglar mer än fyllon på finlandsfärjan. det gjorde så att ida skrattade ännu mer och jag sket i den seriösa biten och sjöng lite om sörlidenskolan istället.

och förlåt mamma... vi cyklade utan hjälm, förbi rödljus, sket i stopplikt, hade varken reflexer eller lysen på cykeln men vi sträckte iaf ut armen när vi svängde!

det var iaf en jävligt grym kväll. tack ida för allt! :)
nu ska ja städa vidare sedan blir det fortsatt myskväll. puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar