onsdag 29 juli 2009

eller ?

vi kan börja med kvällen igår, så tar jag dagen idag sedan.



vilken kväll! vilket sällskap! vilken fylla!
jag och el molino korkade upp hemma hos mig och drog igång allsången. det blev många fina låtar och stämmorna var på topp! det kändes precis som förut och det var bara så jävla roligt. första färden bar iväg till medborgarplatsen. där fick sig snaps ett kärt, men dock ett kort återbesök av oss och även marcus fick uppleva medborgarplatsen för första gången. vi får hoppas han tyckte det var trevligt trots sällskapet. för att göra en rejäl comeback krävde kvällen såklart ett besök på kajsas. och som alltid så blev vi även kvar på kajsas denna gång. precis som förut. jag träffade även på en världsmästare i boxning. george hette han visst. detaljerna kan vi sedan utelämna. men trevlig var han. det var iaf en alldeles förtjusande kväll igår som igår som igår som igår. jag säger bara; ett kilo mjöl!

dagen idag då ? joråsåatte. en nerspydd lägenhet och en jenny med svarta sträck över hela kroppen. på förmiddagen var dom dock mystiska sträck och tankarna for iväg på hur dessa skulle kunnat ha uppstått. en tanke var att jag med största sannolikhet blivit bortförd av aliens, men förklaringen hittade jag nu på eftermiddagen. jag hade sovit med mina ögonpennor som ritat på mig under natten. bra där jenny! kan säga som såhär, att jag iaf under hela mitt liv aldrig någonsin upplevt en värre bakfylla än denna! tack på förhand och välkommen åter!

1 kommentar: