tisdag 21 juli 2009

hands free ?

jag tror inte jag riktigt har fattat grejen med handsfree till telefonen. är inte tanken med det att man inte skall behöva några händer när man pratar? alltså, att man skall kunna knäppa fast mikrofonen på kläderna och prata och ha två händer över till annat? tanken är väl inte att man ska behöva hålla mikrofonen inne i munnen när man pratar? Jag har nu observerat så många människor som sitter och pratar i sin handsfree och nästan har den inne i munnen när dom pratar! är det dom eller jag som missuppfattat hela grejen? eller är deras handsfree så jävla dålig att dom nästan måste ha den inne i munnen så att personen på andra sidan hör något? vad fan ska man då med en handsfree till ? nu har jag stört mig länge nog på det. kände att jag var tvungen att skriva av mig.



Förövrigt en riktigt bra låt.
Pink - Please don't leave me

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar