tisdag 28 juli 2009

fest

ikväll är det fest mina damer och herrar.
fulla för kärlekens skull som en klok man en gång sjöng. ungefär så.
och det är speciellt vid såna här tillfällen jag bara älskar mitt jobb! så kan man kila ner till skolan och sminka sig så är det klart! och jävligt fin. vad sägs om att grunda makeupen med 24k guld? oh, så fördelaktigt!

och ikväll är det faktiskt dags för en liten comeback av den ökända duon. den har haft sommaruppehåll ett tag men är nu tillbaka. och vi ska supa både på in och utandning! kanske blir det ett kärt återbesök på kajsas? vem vet. galna upptåg och massa elaka hyss ska det bli iaf. det kan jag lova er!

och vi ska va friiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii som en fågeeeeeeeeeeeeeel
friiiiiiiiiiiiiiiiii som en fågeeeeeeeeel, friiiiiiiiiiiiiiiiiii som en fåååååååååååååååååeeeeeeeeeeeeeeeel!
(om ni önskar att höra denna låt live går det bra att ringa efter kl 19:00 till min mobil)

festen börjar kl 17.00 hos mig! alla är välkomna!
ses då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar