måndag 20 juli 2009

monday morning

gringosarnas återkomst då? den var fantastisk vill jag lova! men för allas bästa och allas säkerhet så väljer jag att ej skriva ut några detaljer. innehållet kan uppfattas som känsligt och stötande. haha. det var iaf galet. vilt och vågat. mycket sprit och mycket sång. mycket hyss och många bravader. en sak kan ju iaf vara värt att nämna, norrlänningen tog ALLA på vattenfall! det ni. det var iaf så galet roligt att träffa dig igen vivi! hoppas det blir snart igen!

lördagen tillbringades på en båt tur under stockholms broar och sedan på gröna lund. jag äger på hästkapplöpning kan jag bara tillägga. det kan nog både mamma och jimmy intyga. eller hur?
jocke och jag åkte katapulten och han åker den nog aldrig mer igen. haha. mamma vann tyvärr i fem kampen vilket är bittert som fan, men jag får helt enkelt träna hårdare till nästa gång!

söndagen tillbringades ute på lidingö vilket är lika trevligt som alltid.

dagen idag tillbringas på jobbet och sedan bär det iväg ut till vaxholm. vilket också kommer bli oerhört trevligt.

på återseende då.
puss och kram, ses på stan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar