fredag 17 juli 2009

ett skepp kommer lastat

med en kram till jonas. jag lovade honom det. så det får han. jag saknar min festis. men jag ska ta en vecka nu i sommar och hälsa på. sådetså. det blir fint!

det är ju faktiskt inte alltför otrevligt att komma tillbaka till jobbet och det står en chanel necessär med tillhörande smink innuti. det känns faktiskt helt okej! som någon annan skulle ha sagt; De e niiiiiiice!

och nu tycker jag att ni alla ska hålla tummarna för mig, det verkar som att det blir utgång ikväll. och inte vilken utgång som helst, utan med el vivo! stockholm har fått celebert besök från långväga sydafrika denna helg! och blir det utgång, så varnar jag sthlms känsliga tittare och lyssnare för extremt material. det är dags för gringosarnas återkomst. det kommer bli massor med sprit, massor med pärleports sång och galna upptåg. jag säger bara; håll i hatten mina damer och herrar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar