torsdag 29 januari 2009

Sveriges sämsta läkare, i alla kategorier!

Idag var jag på vårdcentralen för att söka hjälp ang mina sömnproblem och all stress som är runtomkring mig som har påverkat rätt mkt. Läkaren tyckte att psykvård var den bästa lösningen. Det sammanfattar nog besöket rätt bra.

Jag önskar att jag hade ork till att skriva ner hela vår konversation men tyvärr har jag inte det. Ni hade iaf skrattat asset av er. Att jag inte sover, är sjuk hela tiden och har det lite jobbigt på jobbet, det är ju något man får ta sig igenom. Så har ju alla det någon gång. Man får helt enkelt orka sig igenom det. Man får ju tänka på barnen i thailand vilka arbetstider dom har. Vi har ju det så himla bra här i Sverige! Man får helt enkelt gå till jobbet och må dåligt. Det var hennes svar. Mycket pedagogiskt och bra sagt måste jag säga. Det klart vi ska tänka på barnen i thailand! Jag kanske ska börja svälta och skaffa HIV så jag förstår barnen i afrika också? CEPE JÄVLA KÄRRING!!!!!!!! baaah. jag är så jävla förbannad så det finns inte.

- Så du tycker alltså att jag ska gå till jobbet och må dåligt ?
- Ja, men ibland blir det ju så. Man får ta sig igenom det helt enkelt.

Fin läkarvård vi har i sverige! Just lovin it!

seriöst, tänk om det nu hade varit en tjej som hade mått jätte dåligt en längre period, och funderat på om hon ska fortsätta leva eller inte. men kanske tillslut tar sig i kragen och bestämmer sig för att söka hjälp, och kommer till en sån där jävla skata? Hon hade ju tagit livet av sig så fort hon kommit utanför dörren. Seriöst. Sådär kan man för fan inte bete sig som läkare. Hon tog inte reda på ett smack. Inte varför jag har sömnproblem, hur länge jag har haft det, vad jag provat för att få bort det, hur länge jag haft det jobbigt. osv osv osv. inte ett jävla smack frågade hon om! sån jävla satkärring. Förlåt mitt ordspråk nu men, jag är så in i helvette förbannad så jag måste bara få skriva och svära av mig lite! vilken dag det här har varit. monogisternas dag eller nått. eftermiddagen tänker jag inte ens berätta om. det går inte att förklara med ord. så less så jag dör snart. jag vet inte alls hur jag ska orka mig igenom det här, eller hur jag ens kan lösa det som. och får man ingen hjälp på vårdcentralen, vart fan vänder jag mig då ?




Han ska pröva din styrka, han ska testa din moral

2 kommentarer:

  1. Visst är dom! GALEt snygga! :D

    Och fan vad sjuk läkare! Visst, ALLA mår dåligt ibland och ibland måste man bara bita ihop. Men går det en längre tid och ingen förbättring sker måste man ju få hjälp :S

    SvaraRadera
  2. Lagt bud på en lägenhet. Men får se om dom godkänner det först ;)

    SvaraRadera