söndag 18 januari 2009

National Treasure

Jag älskar verkligen den filmen. Det är nog bland den bästa jag sett. Älskar hela handlingen med den. Kan ju iofs ha att göra lite grann med min stora barndoms dröm som jag en gång hade. Ända sedan jag var liten har jag drömt om att nån gång få hitta något extra. Ja men du vet, typ när man går på promenad i skogen och bara skulle "råka" kliva på ett ben, som visar till tillhöra en utdöd dinosaurie. Haha. Eller ett fågel ägg från en art man aldrig sett tidigare. Eller som när man är ute och dyker i havet, att man bara "råkar" hitta en kant på en låda som sticker upp ur sanden och visar sig vara en skattkista. Ungefär nånting i den stilen. haha, det har alltid varit min dröm. Jag har alltid faschinerats av sådant. Typ som pyramiderna. Tänk att få gå där inne och man bara råkar vinkla en vas som står någonstans och helt plötsligt öppnar sig en dörr- Ja men sånt man ser i alla filmer. Haha, fruktansvärt löjligt, jag erkänner. Men jag har alltid drömt om det.


Nåväl, det är ju i princip det National Treasures handlar om. Han hittar ledtrådar, skattkartor, gångar där man aldrig gått förut osv. Och tillslut, hittar han en skatt ingen trodde fanns. Jag bara älskar det.!


Just jah, nu har jag digital-tv också! :D har en sådär ungefär 146 kanaler. Jag gör inget annat än att sitta och plinka på tv dosan! haha. Så himla underbart. man får ju inte missa något! Beställde ett erbjudande på com hems sida, där man kunde få alla kanaler i 3 månader för 99kr/månad, och under tiden får man göra sitt val om man vill fortsätta med detta efter 3 månader eller byta till annat abonnemang. Tycker det är hur bra som helst! Och jag ska njuta av dom varje dag framöver i tre månader! haha.


Nu börjar dock filmen alldeles strax, så ska lägga ner detta för ikväll. På återseende imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar