torsdag 22 januari 2009

Intervjun


Gick nog rätt bra faktiskt :) det kändes som det iaf, så jag hoppas verkligen på det bästa.
Hon var nog lite skeptisk till en början, till att jag var så ung. men efter ett tag sa hon att det står på papperet att du är ung, men du känns verkligen inte så ung. så det tar jag verkligen som en komplimang, att hon ansåg mig som så pass mogen.
Nästa vecka får jag besked iaf, väntar med spänning! :)

Nu har brudarna anlänt. Vi käkade gott och sitter just nu och dricker gott.
imorgon blir det fest för hela slanten. kommer bli så sjukt roligt! lär börja med kellys och avslutas på söder på ett ställe. kommer bli klockren. mer uppdatering följer nog framöver!

på återseende!





Vi hade allt, och friheten var ännu inte stulen

4 kommentarer:

  1. Oh kellys. Haha minns du när vi alltid gick dit å aldrig kom någon annanstans? :D fett med kul!

    SvaraRadera
  2. hahahah! OM vi går till kellys, vi går aldrig därifrån!:P

    SvaraRadera
  3. Kellys är kärlek. Bortsett från vakten Tommy :s

    SvaraRadera
  4. HAHAHA. men du är kärlek för honom ;)

    -slick i örat- haha!

    SvaraRadera