måndag 19 januari 2009

Årets idrottsgala

Då var det dags för ännu en upplaga av idrottsgalan. Måste säga att Björn och Roberts sketch tillsammans gjorde mig lite besviken, jag hade hoppats på mer. Men det fick jag senare tillbaka då Mr Gustavsson, och då menar jag den store, stod på scen. Han gav allt och jag bara älskade det. Det är sånt som bara Robert kan lyckas med måste jag säga. Det var briljant!
När jag dock nämner idrottsgalan så måste jag ju faktiskt bara få nämna min pappa också. Som många förmodligen inte vet så har han faktiskt varit nominerad till ett utav priserna som förr delades ut. Och det var ingen mindre än jag själv som nominerade honom. Det var som årets eldsjäl/tränare. Och dom stora idrottarna/ledarna som har haft att göra med min pappa, säger precis samma sak som jag. Det som gör honom till en så stor människa, även fast han är så liten, är han stora hjärta. Hans stora hjärta till både idrott och människor. Alla som en gång möter min pappa kommer för alltid att minnas honom. För han gör sånt stort intryck. Peter Forsberg, Anders Hedberg, Kent Forsberg, Niklas Sundström.... de alla säger samma sak. Pappa är och kommer alltid vara en stor och sann eldsjäl. så det så! :)



När man minst anar det så händer det. Eller hur? Så brukar det väl oftast vara. Jag fick nyss ett telefonsamtal som skulle kunna innebära världens chans för mig. Jag har dock inga stora förhoppningar, men jag ska försöka att göra ett stort intryck, så chansen tillfaller mig.



Dagens jobb:
jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb job.

Ja, ungefär så har dagen sett ut.





Tidigare idag så hade jag faktiskt många tankar att plita ner i min blogg. Men jag är så fruktansvärt trött efter dagens jobb så det blir faktiskt inte mer än såhär.
Imorgon väntar en intervju på ett företag, vi får se hur det går.
Puss på er!


With great power comes great responsibility.”

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar