torsdag 22 januari 2009

Dagen D


Snart är det dags. Kl 16.00 gäller det. Eller gäller och gäller men, man vill ju liksom göra ett gott intryck. Se om man verkligen kan få chansen när det gäller såna här saker också, eller om man inte riktigt har Det. Jag lovar att meddela så fort jag kommer hem iaf.

Sen kommer brudarna hit och då blire full fart! jäklar i min låda. Det kommer bli så mycket tokerier och bus! Kommer nog tyvärr inte att uppdatera min blogg så mkt då, men det får ni hålla till godo med. Kommer iaf bli en sjukt rolig helg.

Det var skönt att iaf få det sagt igår. Jag är inte den långsura typen men jag känner mig faktiskt riktigt besviken, och då var det skönt att bara få det sagt. Sen får vi se vad som händer.
Nu ska jag göra mig i ordning. På återseende allihopa!




Vi kanske hade alla svaren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar