onsdag 14 januari 2009

Ny blogg, nya tag ?

ja kanske. det var nog dags för lite förändring. den gamla bloggen nr17 kändes lite sådär faktiskt. denna känna mycket trevligare och dessutom enklare att kunna redigera och designa bäst man vill. ut med det gamla och in med det nya som man brukar säga!


så, vad kommer denna blogg handla om då ?
kommer vi få se nya inslag ? fler bilder ? fler historier ?
Ja, ja, ja och ja!

det kommer att bli fler bilder, fler historier, mer jenny och dessutom ett nytt inslag en gång i veckan:
Veckans minne.
Det kommer att innehålla en bild, och sedan förklaringen till varför jag valt den bilden. kanske en speciell plats för mig, kanske innehåller en speciell känsla... ja, vad vet jag. det återstår att se!
Det jag även skall försöka mig på en gång om dagen, blir: Dagens samtal. Helt enkelt det samtal på jobbet jag verkligen gillade, som jag skrattade åt, svor åt eller vad det nu kan vara. Det kommer om inte annat iaf innebära en hel del skratt för er del, det kan jag lova er!

måste bara få tillägga att hittils gillar jag verkligen denna blogg starkt. lätt att redigera, lätt att designa och ordna till som man själv vill. plus i kanten!



Så, hoppas ni även kommer följa denna blogg med spännning. Jag ser framemot alla era underbara kommentarer ni kommer ge den! ;) Puss på er och på återseende!

1 kommentar: