lördag 17 januari 2009

En afterwork som blev afternight

Eva och jag som jobbade över bestämde oss för att ta en afterwork öl efter att vi sedan jobbat färdigt runt ungefär sju tiden. Vi tyckte att vi var värda detta. Men från att ha bestämt att sitta ner ungefär 1,5h för att sedan åka hem, slutade med en helkväll ute på krogen. Och kollegan Macarena joinade oss även. Vi hade fruktansvärt roligt. För att inte tala om alla människor runtom oss som följde vår diskussion med iver på Bishops arms.

-Alltså, hur full jag än blir... så har jag ALLTID kondom om jag ska ligga! (macarena)
-Haha, jadu... och hur nykter jag än är så har jag aldrig kondom. (jag)
-Ja ni.... och hur full jag än blir så har jag aldrig sex. (eva)

hahahah, det var nog det mest klockrena jag hört på länge! ni ska veta att Eva är en kollega, som har sambo och ett barn, hon är 42 år men ser ut att vara 28-30 ungefär. Hon fick alla ragg igår. haha, hon är en så grymt härlig människa!

kvällen avslutades iaf på Ett ställe på Södermalm och jag sjöng så mycket så jag tillslut tappade rösten. men vi hade iaf en fruktansvärt trevlig kväll! Tack ni båda! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar