torsdag 15 januari 2009

Innebandy

nu sitter jag här med mina nudlar och bloggar lite. nudlar är verkligen helt perfekt egentligen. har nyss kommit hem från jobbet då vi lirade lite innebandy efteråt och kände att jag pallar fasen inte ställa mig o laga någon mat nu, men man är ju ändå lite små hungrig sådär.. så då vart det nudlar! helt perfekt. snabbt, enkelt och gott. och dessutom mättande. tycker jag iaf.

om det är något som ger mig glädje här i livet så är det min innebandy! jag har sagt det förr och jag säger det igen, innebandy gör mig lycklig. efter en halvdeppig period pga ett uteslutande med omedelbar verkan, haha, från mitt korpen lag så känns det så oerhört roligt att jobbet har dragit igång detta nu. känns alldeles perfekt. hittils är det varje torsdag eftermiddag som vi lirar tillsammans.

och anna, vi måste tillbaka! vi måste verkligen tillbaka. var det någon som såg på semestersvenskar igår? kanske inte världens bästa program men fan vad jag saknar vår tid i thailand alltså. för er som inte vet så var jag och en vän och jobbade i thailand som guider på ett dygföretag som då hade samarbete med fritte (fritidsresor), ving, apollo och dom andra stora byråerna. vi hade så fruktansvärt roligt där! jungceylon, banana club, glassen på häägendaz, popcornen till bion, majskolvarna, singah, bettan (vår vespa) ja jag skulle kunna räkna upp hur mkt som helst. programmet tog verkligen fram alla underbara minnen därifrån. vi bara måste tillbaka!



Nu tänkte jag lägga mig i soffan och försöka varva ner för att sedan gå och lägga mig. Jag har nu drömt tre nätter i rad att Per har tagit livet av mig, vet inte om jag ska börja ta det seriöst eller inte. lite skrämmande är det iaf. Nåväl, puss på er!




Där elden falnar, men fortfarande glöder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar