onsdag 21 januari 2009

Släpp, snälla släpp taget nu

med tanke på idioten som inte vågade säga vem det var som skrev en tidigare kommentar om min sång text, fegt! Om det förstås inte var en kompis som försökte busa till det hela men det tror jag inte. Hittils har jag bara träffat fega jävlar så det skulle inte förvåna mig, och bara som svar på den, jag har definitivt glömt dig. Texten handlade om vänskap, inte kärlek. Just nu är det vänner som sviker mig, inte nån idiot. Som förmodligen du var.


Imorgon gäller det, imorgon är det dags. Jag är oerhört nervös, men fruktansvärt förväntansfull också. Den stora Intervjun. Jag lovar att meddela hur det gick.


Hårfärgen blev iaf rätt okej. Tanken var ju bara att försöka få bort utväxten lite så man såg någorlunda fräsch ut inför intervjun och det tycker jag att jag lyckades med! Jag är ju som sagt blond egentligen men försöker dölja det med lite färg. För det mesta lyckas det men ibland så skiner det igenom. Can't help it.


Det blir iaf en tidig kväll ikväll. Men vi hörs igen imorgon.
På återseende. Puss.





Så håll mig hårt, håll mig älskling nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar