tisdag 27 januari 2009

Melissa Horn



jag har hittat en ny favorit. som tog mitt hjärta med storm. den kvinnliga motsatsen till Lasse. Hennes röst är så fruktansvärt vacker! Hon sjunger med en sån känsla och ömhet. Jag bara älskar att lyssna på hennes låtar. Melissa Horn heter hon. Och min favoritlåt heter Hanna. Lyssna på den!

Då var den andra intervjun avklarad då. Det kändes verkligen som att allt bara flöt på som ett rinnande vatten. Var faktiskt en riktigt rolig intervju måste jag säga. Och Sara och David verkar vara två toppen människor! Dom ställde frågan att om jag diskuterade med en lika rak och ärlig person som jag, skulle jag då kunna säga ifrån? Mitt svar var; att det gör jag ju varje dag med mamma! Det utbröt i ett gigantiskt skratt. hehe. pluspoäng till moi! Svar får jag nog på fredag, då Caroline haft mötet. Jag lovar att meddela om hon hör av sig!

helgen då ? ja hur i hela friden ska jag kunna sammanfatta den med ord? det är omöjligt.
råttbajs, alldeles för många pizzakartonger och på tok för mkt öl. men satan så trevligt vi hade! det var så oerhört roligt att ha er på besök så ni kan aldrig ana. jag behövde det verkligen! tack för ert grymma sällskap :) jag hoppas verkligen ni kommer ner igen!





det här bjuder jag på! haha.




Jag vill ha dig nu, som jag hade dig förut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar