tisdag 20 januari 2009

En tätort på en slätt

Jag är nu ett steg närmre. Telefonsamtalet igår utvecklades till ett till telefonsamtal imorse. Men utav någon helt annan. Det här kan vara en så fruktansvärt stor chans. och allting hänger på hur det går på torsdag. Jag är så fruktansvärt nervös så jag kommer inte kunna sova. Ni kan aldrig förstå hur häftigt det skulle vara. Jag skall hålla er uppdaterade!


Intervjun idag gick rätt okej kändes det som iaf. Var faktiskt en mycket rolig intervju där intervjuarna ställde grymt bra frågor måste jag säga. Det var inte det där klassiska som "berätta tre bra egenskaper med dig själv osv osv". utan det var faktiskt mycket bra frågor, där tanken bakom dem var mkt bra. jag får hoppas att mina svar var lika bra.
Men inte nog med iq testet, så vart det ett skrivtest innan intervjun var klar. jag höll på att dö när hon berättade. Jag skulle skriva ½-1 A4 sida, om precis vad jag än ville. Jag försökte analysera situationen och tänkte att, om jag reagerar som att det här vill jag inte göra och det känns läskigt, så tyder det lite på att jag drar mig för utmaningar. Om jag tar för lång tid på mig för att fundera ut något att skriva, så kan det tyda på brist av kreativitet och fantasi. Jag fattade pennan och började skriva om det första som föll mig in. Jag får verkligen hoppas att min skrivförmåga ej svek mig.



Just nu sitter jag och färgar håret. min utväxt blev lite för mkt. faktiskt första gången jag färgar mitt hår själv. haha, jag har aldrig gjort det tidigare. enbart hos frisör. så hur resultet blir skall bli oerhört intressant! jag meddelar senare.



Medan natten fäller blå-kalla skuggor häromkring

2 kommentarer:

  1. Jag saknar dig med :( Vetu, nu är jag arbetslös :( så har inga pengar :( Men ska se hur mycket jag får nu vid lönen. Har jag tillräckligt så tar vi en utekväll :D Lovar!

    Me love you sunshine:)
    Puss

    SvaraRadera
  2. Det har du rätt i :) i villket fall som helst så ses vi :D

    PYSS

    SvaraRadera