torsdag 12 januari 2012

Vatten under broarna

Välj lycka, och du skall få lycka. Välj att skratta och folk i din närhet kommer att skratta med dig. Jag hinner knappt förstå vad som egentligen händer. Det händer så otroligt många bra saker hela tiden så jag hinner inte riktigt med att ta emot allting. Kan det verkligen vara såhär bra? Känns för galet för att vara sant, men jag njuter för fullt av allt fantastiskt som händer. Jag och Lindah är inne i något slags lyckorus nu och jag är glad att jag har någon att prata med det om.

Imorgon var det egentligen tänkt att vi skulle ha en hel eftermiddag på relaxen som sedan skulle avslutas med tacomiddag hemma hos Lindah. Tyvärr blev det inte så för dom ringde från Scandic idag och frågade om jag kunde jobba imorgon så självklart kan jag det. Känns både roligt och inte roligt. Ni förstår säkert. Får se bara om all kunskap fortfarande sitter kvar.

Ikväll är det dags för träning igen och vi får celebert besök ikväll må ni tro! Ingen mindre än självaste "stjärnan" gör en återupplivad comeback tillsammans med Jenka! Vi kommer förmodligen vara sämst på plan men vi kommer definitivt att ha roligast!

Så nu vet min kära mor om Norgeresan också, vilket känns bra. Var lite oroligt över att berätta det. Man vet aldrig hur hon tar saker nu för tiden. Men det gick fantastiskt! Det gäller ju såklart att vara listig, men jag vet att alla 20 frågor kommer att komma vid ett senare tillfälle. Nåväl, jag skall vara beredd!

Sedan gjorde jag något helt fantastiskt igår. Typ ett litet break-trough för mig själv. Egentligen inte ett så litet heller. Efter 8 jäkla år, kan ni tänka er?! Helt galet. Men det kändes bra. otroligt bra faktiskt. Jag är väldigt glad att jag faktiskt vågade.


Och jag längtar verkligen efter dig. Om du bara visste hur fruktansvärt mycket jag faktiskt längtar. Det finns en mening med allt som händer och jag vet att det här är meningen. Du är meningen.





Du är resan som jag velat ska ta fart
Du är gåtan som jag aldrig löser klart
Du är början på nåt nytt och nånting underbart
För mig, för mig, för mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar