lördag 14 januari 2012

Av längtan till dig

Jag har kommit på en ny dröm som jag har. Jag skulle vilja vara med i På spåret tillsammans med mamma. Tänk vilken grej egentligen! Skitsamma om vi bara hade fått 5 poäng eller liknande, bara att få vara med där. Jag hade plockat hem poängen på världen och mamma hade fått tagit sverige, vem där och musikfrågorna. Vilket team vi hade varit!

Sen tycker jag faktiskt att det är ganska tragiskt egentligen hur mkt du verkligen skiter i mig. Med tanke på allting du har sagt. men jag har nog äntligen fått upp ögonen på riktigt nu faktiskt, och jag vet precis vad som var anledningen till det. eller snarare vem. det känns skönt men tråkigt på samma gång. nåväl, 2012 är drömmarnas år och allting kan hända. ALLT kan hända!

Idag har jag ju jobbat också. Jag kände att det var ett bra tag sedan jag gjorde det när jag väl var på jobbet. Självklart det en sån dag då två grupper var där och skulle checkas in, hade 20 frågor vardera och och jag hade inte en susning om nånting. Men det gick rätt hyffsat ändå, jag får ge det ett godkänt iaf.

Imorgon är det äntligen dags för festen också. Som jag har längtat. Eftersom att Anna aldrig skickade mig någon önskelista så får hon skylla sig själv också, hon vet vad som händer då. Presenterna skall förberedas imorgon och sedan ska det bara drickas alkohol hela dagen. Mycket trevligt om jag får säga det själv.

Kan det inte bara bli den 27e nu? snälla?




And who do you think you are?
Runnin' round leaving scars
Collecting your jar of hearts
And tearing love apart
You're gonna catch a cold
From the ice inside your soul
So don't come back for me
Who do you think you are?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar