söndag 8 januari 2012

If I die young

Mitt perfekta liv skulle typ vara om jag bara behövde jobba 3 dagar i veckan men tjäna lika mycket som heltid. Tänker vad nice det hade varit?! man vill ju inte vara ledig konstant, det är rätt trist faktiskt och man orkar ju inte jobba hela tiden heller det suger också. Så tänker att bara behöva 3 dagar. Det hade varit helt perfekt. Om ni hör talas om något sånt jobb någonstans så let me know, okej?!

uppskattar dock sällskapet jag har i min mobil om dagarna (läs: nätterna) just nu. blir som på något sätt mycket trevligare att vara ledig hela dagarna. men snart så, den 27e blir det liv i luckan kan jag lova. då ska jag ta på någon annan än mobilen vilket känns riktigt trevligt. förstår inte hur man kan ha så fina ögon faktiskt. nåväl. 27e som sagt, bra dag! Den vackraste stunden i livet var den när du kom.

men innan dess så ser jag framemot den 14e, då är det dags för 50års fest på solvägen och alla är bjudna! jag tvekar inte på att det kommer bli en riktigt grym fest. min kusin har ju fått några ägg av mig nu också så då ska fyllekäket inte vara några problem den här gången! grymt kommer det bli hur som helst!

imorgon väntar en lunch med bästa idamarie också, det blir mycket trevligt! anar att vi kommer ha mycket att prata om!

och för att inte glömma det bästa, igår fick jag äntligen se lejonkungen i 3D! ack så fantastisk den filmen är. Jag och Lindah satt och bölade som två barn när Mofasa dog och skrålade som sjutton när Hakuna Matata spelades. Jag tror att hela salongen hatade oss, men vem bryr sig om sådant! Förmodligen hatade hela bortalaget oss också när jag och värmland skrålade till den låten i omklädningsrummet. fina minnen det där.


En kärlek som blir oändlig,
Men så lite som vi kan förstå.
Och den sol som gick ner
Någon annanstans ger
Ett gryningsljus att förlita sig på

I en värld full av liv
Allt förenas här
Som en cirkel sluts av kärlekskraft.
Alla har en plats,
Allting har en mening.
Det är vår värld,
En värld full av liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar