fredag 6 januari 2012

Fritere mor din!

Så var Norgeresan bokad och klar. Den 27e januari bär det iväg. Helt sinnessjukt egentligen om man tänker efter men det har ju aldrig varit min grej tidigare så. Vild och vågad, ba kör!
Det känns iaf riktigt spännande och det ska bli intressant att se vad resan har att ge, och framförallt hur länge jag stannar kvar med tanke på att ingen hemresa är bokad. Jag lever för kicken, precis som du!

Har ju börjat en ny kickstart nu med viktnedgång, och det suger lika mkt som förra gången. Jag är så hungrig så jag dör. Varför blir det så? Jag vet ju att det egentligen bara är psykiskt, bara för att man inte får. Hur sjukt får det bli egentligen? Så fort man inte får göra något så vill man göra just det. Jag lovar er, att om jag nu under inga omständigheter som helst fick äta blodpudding så skulle jag säkert göra allt för att äta just det. som jag egentligen inte tycker om. som nu till exempel, varför i hela friden vill jag äta yoghurt och müsli?! Jag vill ALDRIG äta det annars men imorse när jag vaknade hade jag kunnat gett min högra hand för det typ. nåväl.

jag har kommit fram till vad min nästa dröm är också. det är ju lite spännande. och det är valsafari. och nu tänker ni säkert att: "jaha, men det har hon ju redan varit på två gånger?" och ja, det stämmer, men jag vill på valsafari och se späckhuggare. en lite mer specifik dröm. sedan vill jag åka hundsläde genom fin natur och sedan under norrsken. hur fantastiskt låter inte det?! nångång så.



Jag lever för kicken, precis som du
Jag blir oinspirerad och ledsen av kraven och stressen
Jag har frihet i blicken, precis som du
Här står livet i farstun, så nära inpå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar