torsdag 19 januari 2012

Tear it up again

Anonym har lämnat en ny kommentar till ditt inlägg "Lemon tree":

Det som är tragiskt är att en människa kan vara så ensam.. så mycket utan kärlek i livet att hon måste försöka dra sig in i andras för att få en snudd av hur det skulle kunna tänkas kännas.

Ha i bakhuvudet att folk väljer bort folk medvetet. Det finns anledningar till att man inte hör av sig. För att man inte vill.. För att man inte bryr sig. Att man väljer bort dig handlar inte om ens förhållande. Utan om Dig.



Sånt där fick man vakna upp till imorse. Ren och skär elakhet. Jag vet inte vad jag har gjort dig Sofie för att förtjäna dom där orden ifrån dig. Och jag tycker absolut inte att min text jag skrev om er två var sådär pass elak. Jag menade verkligen det jag skrev, att jag vill er två väl. Men jag har ju verkligen haft helt fel uppfattning om vår vänskap och relation tillsammans när jag får såna där ord tillbaka. Jag ber verkligen om ursäkt för att jag har brytt mig om er två om du har uppfattat det såhär negativt. Men jag tycker verkligen inte att jag förtjänade att få höra det där ifrån dig. Det där skrev du enbart för att såra och det lyckades du absolut med. Så jag hoppas du känner dig över det du åstadkommit.



Att man kan vakna upp lycklig över ett vackert sms och ett mysigt samtal och sedan på en sekund slås ner i backen direkt av något sånt där. Riktigt tråkigt om jag får säga det själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar