onsdag 18 januari 2012

Lemon tree

I lördags var det fest och vilken fest det blev! Det var riktigt mkt folk hemma hos Anna och jag tror faktiskt att varenda en hade roligt som var där. Det kändes som det iaf. Lärde känna min kusins nya tjej lite bättre också vilket kändes bra. För är det nå skräp till brud han tar hem så får hon med mig att göra.

Dina ord som du sa till mig ekar fortfarande emellanåt i mitt huvud och det stör mig bara ännu mer. Visserligen har jag annat mycket vackrare att tänka på nu men det kommer ibland när man minst anar det. Det gör mig otroligt ledsen och besviken hur det faktiskt blev av allting. Jag hade större hopp för dig. För oss. Men som med allting annat; It's an end of an era. Och jag ser verkligen framåt en ljusare framtid just nu och jag hoppas att den 27e kan vara en början på den.

Sedan är det ju en himla tur att jag har Rebecka faktiskt. Vi mot världen typ. haha! Jag kan fortfarande verkligen skratta högt och länge när jag tänker på hela situationen. Den är så fruktansvärt tragisk egentligen. Att ni har blivit så oerhört blinda och förstörda av er egen relation. Att ni tror att alla är emot er, och speciellt att jag skulle vara det. Jag av alla. Jag har alltid velat er två väl. Endast väl och ingenting annat och nu har ni fått för er att så inte är fallet. Och det tycker jag är så sjukt tragiskt. Men vi får se vem som skrattar sist och vem som skrattar bäst helt enkelt.

Snart kommer mor och far hem också. Jag saknar dom oerhört mycket faktiskt. Fredagarna är sig inte riktigt lik utan dom faktiskt. Sedan är det drygt att skotta också. Jag ska aldrig ha nått hus!

Sedan träffade jag Helena igår också. Det var alldeles för länge sedan och alldeles för trevligt. Så nu får vi allt ta och se till att det blir av lite oftare. Och jag fick även en super fin inflyttningspresent som jag tackar så hemskt mycket för!

Imorgon är det träning igen men helgen gott folk, vad händer då?!! Hör av er vettja!






Och det är svårt, att tassa på den folkhemska skaran
Varje torn du bygger upp ska nån annan rasa ner
Nån idiot som bara ser sin chans ska ta den
Vem som helst kan avge tomma löften,
och göra hål där de lovar och svär
Det är lätt att hålla käften, och svårare att säga som det är

1 kommentar:

  1. Det som är tragiskt är att en människa kan vara så ensam.. så mycket utan kärlek i livet att hon måste försöka dra sig in i andras för att få en snudd av hur det skulle kunna tänkas kännas.

    Ha i bakhuvudet att folk väljer bort folk medvetet. Det finns anledningar till att man inte hör av sig. För att man inte vill.. För att man inte bryr sig. Att man väljer bort dig handlar inte om ens förhållande. Utan om Dig.

    SvaraRadera