tisdag 3 januari 2012

Flyttarn

Alltså ibland så måste jag vara sämst i världen. Höll på att flytta över alla saker idag och insåg att jag hade glömt kattmaten. Bestämmer mig då för att åka iväg och handla på samma gång och sedan hämta upp kattmaten. Åker då förbi lägenheten efter mataffären och hämtar upp lite saker och åker sen iväg. Är nästan hemma igen då jag inser att jag glömt kattmaten ännu en gång. Hur sämst får man bli? Hur kan en sån sak bara försvinna ur hjärnan? Jag förstår verkligen inte alls hur det går till, men om någon vet får ni gärna meddela!

sedan undrar jag en sak till, och det är hur man kan bo hos någon annan person ett X antal dagar och sedan bara sluta att höra av sig? på allvar, hur funkar sånt?! missförstå mig rätt nu bara, det är inte så att jag förväntar mig att personen skulle bo en vecka till liksom, men att inte ens höra av sig? Jag förstår verkligen inte den logiken. Finner det bara så sjukt intressant hur sådant egentligen går till.

sedan fick jag ett sms idag av en annan person som frågade ifall han fick komma upp och bo hos mig i några månader. jag tyckte dock att han iaf kunde börja med ett besök. det kändes klokast. vi får väl se hur den storyn slutar.

idag ringde även en tjej ang vår klassåterträff i slutet av mars. hade verkligen glömt bort det helt då jag inte alls hade tankar på att gå, men det kan ju vara rätt kul ändå. ska bara gå ner X antal kilon först och åka iväg till sydafrika innan så jag är brun och snygg lagom till träffen. det vore ju något! hittade förresten en rätt bra resa igår som jag funderar starkt på att boka. väntar svar ifrån Vivi bara så att allt är okej för att komma då. får se hur det blir! jag saknar verkligen sydafrika och vill så grymt gärna tillbaka.

sen tycker jag faktiskt att det är sjukt trist att Elsir har flyttat. It's an end of an era! Jag saknar henne faktiskt av hela mitt hjärta. Jag tycker också att det är ännu mera trist att det inte blev ett bättre Hej-då. Att hon valde att tillbringa dagarna med andra än med mig. Det tycker jag faktiskt är trist. Sedan tror jag också att hon hade behövt bo kvar i Övik ett tag till, men det är min åsikt och jag hoppas verkligen att allt löser sig för henne nu där nere. Det finns nog ingen person i hela världen som jag både hatat och älskat så mkt som hon. faktiskt. elsir & jenni. bra skit!

jag tycker det känns oerhört spännande att påbörja 2012 faktiskt. Det känns som att det här året har otroligt mycket att ge mig och det ska verkligen bli spännande att få se allteftersom vad som händer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar