fredag 29 april 2011

Otydligt

Hej, Jag heter Jenny och är en förvirrad tjej som skriver hej. Jag sätter upp lappar i bibliotek, cafeterier, köpcentrum osv.



Idag var jag och hälsade på mormor. Hon var också lite förvirrad kan man säga men söt ändå! Hon berättade att den där björken där ute hade inte det minsta lilla grönt på sig igår kväll men idag så har nästan hela trädet slagit ut! Det berättade hon 7 gånger under dom 40min jag var där. Det är tur man ser humorn i det hela iaf. Hon blev då iaf gla!

Ikväll blir det fredagsmys på Håvgatan för hela slanten iaf. Maria kommer hit så vi ska fixa iordning lite god mat, sen blir det säkert nån film och sen big brother. Riktigt nice!

Imorgon blir den stora festen. Kommer bli riktigt trevligt! Sitta ute i solen hela dagen och mysa med gott vin, god mat och sen hoppas jag på lite kubbspel! Kusinen min ska även med så det kommer bli nice. Ser verkligen framemot festen! Och Anna, du kommer aldrig kunna ta dig in till krogen. Isf kommer jag låsa in dig i ett rum. haha!

Nu ska jag hämta Maria på stan sen blir det mat. Mums!



Sen avslutar jag lappen med ring mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar