tisdag 5 april 2011

Boom boom boom

Har nu lyckats fått hem den ack så vackra låt som spelas i Gina tricot reklamen. Den finns att ladda hem på deras hemsida och jag tycker den är sjuk grym. Det tycker min roomie också. Hon ska alltid härmas!

En liten uppdatering ang lägenheten är att vi nu äntligen fått två nya fantastiska fåtöljer och ett stort soffbord. Det blev faktiskt sjukt bra om jag får säga det själv. Inga bilder kommer heller läggas upp för då får du komma hit och titta istället. Smart va?

Sedan är jag rätt nöjd över mig själv då allt är inkopplat så jag kan se datan på tvn och ljudet är i sin ordning. Ligger med mitt tangentbord i soffan nu och skriver och det känns riktigt nice. Way to go jenny!

Sedan så blir det inga glasögon heller. När jag äntligen kommit över skräcken för att faktiskt ha glasögon och jag har till och med hittat ett par bågar så finns inga pengar. Vilket det heller aldrig kommer att göra. Men vad är väl en bal på slottet.

Sedan undrar jag vad som händer till helgen. Jag vill hitta på något skoj. Så, vad händer? Ge mig lite idéer gott folk. Bjud in mig till något roligt. Jag är less på soffan igen.

Har iaf äntligen fått ett besked ifrån akassan och det känns riktigt nice att få veta hur det blir. Det blev iaf avstängningsdagar som jag trodde, men jag kommer iaf få dom pengarna senare. Så, ingen lön föränn slutet av juni men då kommer det istället en stor jävla lön. Sedan hoppas jag också på att dom kommer älska mig på kicks så jag får vara där i sommar och dra in fett med para.

Inte helgen som kommer nu utan den efter bär det iväg ner till sthlm. Fredagen är jag upptagen men lördag finns fortfarande lite tid över. Boka in mig om ni vill träffa mig.

Puss på er allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar