onsdag 6 april 2011

Sjuhundra gånger

Jag har så ont i ryggen så jag tror snart att jag dör. När jag gick på stan idag så började jag gråta när jag skulle ta mig nerför trappan inne på Kappahl. Vette sjutton vad som är fel men förjävla ont gör det. Jag tror snart att enda utvägen kommer vara knark eller sprit, och för en gångs skull så tror jag att mamma föredrar spriten. Imorgon ska jag tillbaka till kiropraktorn iaf så vi får helt enkelt hoppas på det bästa.

Sedan har jag äntligen fått ett beslut om bostadsbidrag också och jag må verkligen säga att det var positivt- äntligen börjar cashen rulla in. de e nice! jag är ett steg närmre miljonen nu, för trisslotten jag köpte idag hjälpte då verkligen inte till iaf.

Helgen då? Vad händer jao? En fågel viskade i mitt öra att det eventuellt vankas fest och det hoppas jag verkligen. soffan och jag börjar verkligen bli ovänner på riktigt nu. eller kanske inte. soffan är iofs min bästa vän för tillfället. en sk frizoon där jag inte har ont. typ som när man lekte tagen och gömde sig bakom det där speciella trädet och där kunde ingen ta en. in your face smärta!!

Jag upptäckte i förrgår en stor fördel med att ha roomie. Jag tjaffsade med min mor i vanlig ordning och grät amazonfloder efteråt, också i vanlig ordning. Men om jag jämför med hur läget hade varit i sthlm, då man suttit helt ensam i soffan och tyckte att jorden höll på att gå under... så var det egentligen samma situation nu också, MEN.... det var för ett kortare tag som jorden höll på att gå under. Jag kunde sen kila in till min roomie och skratta lite, istället för att som tidigare sitta helt ensam i en stor lägenhet. Det mina vänner är en klar fördel.

Nu håller vi tummarna för imorgon och önskar mig lycka till med ryggen.
Tack på förhand!

1 kommentar: