söndag 1 maj 2011

FFF

Hej, Jag heter Jenny och är en förvirrad tjej som skriver hej. Jag sätter upp lappar i bibliotek, cafeterier, köpcentrum osv.

Igår var det FFF. Full Före Fem. Jag fick kvällens första fyllehicka kl 18 och det måste även ha varit nytt personligt bästa! Dom som känner mig vet att jag som oftast får dricka alldeles för mycket alkohol för att överhuvudtaget bli lite onykter, men jag har nog aldrig och då menar jag verkligen aldrig druckit så lite och blivit så pass onykter. Astin måste ha varit duktigt spetsad. Man kan ju iaf lugnt påstå att det nu är bevisat att man faktiskt blir fortare full av champagne. Vi tackar bublorna för det. Johannes lärde mig iaf att grilla så snart blir det grillpremiär även på Storgatan och då hoppas jag verkligen att balkongen finns kvar efter det. Jag säger som min kära vän maria sa; i Stockholm vaskar man skumpa och i Norrland så äter man pengar. Robin är nu värd hela 20kr. Jag kommer nog ihåg det mesta från igår förutom en timme ungefär, men jag tyckte iaf att det var en oerhört bra idé att kl 2 på natten ringa till min mamma i Vietnam. Vad jag ville säga henne har jag egentligen ingen aning om, men just då var det oerhört viktigt att få tag i henne. Vi tackar snälla Jonas som körde hem oss iaf då det var 1 timme och 20 minuters väntetid på taxi. Hade varit lite plågsamt och kallt att behöva gå hem utan jacka och i klackskor. Jag tackar även Anna för en fantastiskt trevlig kväll. Bortsett från den lilla incidenten som hände på slutet av kvällen så hade jag så oerhört roligt. Sen kan jag bara tillägga att jag har världens finaste kusin, det är ett som är säkert. Tack för ditt stöd och all din hjälp. Jag vet att du gjorde allt i välmening.

Idag har det varit kräkVM och även där satte jag nog ett nytt person bästa. Jag ville på fullaste allvar dö imorse. Det var minst sagt oerhört tungt. Dagen fylldes iaf med lite aktiviteter och ingen gömd sak hittade vi. Tur att google finns och visade vägen iaf. Bergsklättring kändes tyvärr inte så aktuellt just då. Ikväll blir det bakismys till max i soffan med lite chips, dipp och cola. Imorgon kommer mor och far äntligen hem och jag saknar dom verkligen! Jag ser verkligen framemot det.



Sen avslutar jag lappen med ring mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar