lördag 28 maj 2011

Danza Kuduro

Pga diverse saker som har inträffat på senare dar så har lusten att skriva inte riktigt infunnit sig då det känts som att inläggen endast hade blivit oerhört negativa. Det kan nog finnas en liten tendens till negativitet i detta inlägg också men det får ni stå ut med isf.

Jag tänker inte gå in på vad som har hänt, berörda vet förmodligen vad det handlar om. Jag har iaf inget mer att säga er, men vill ni prata så vet ni vart jag finns.

Jag fick iaf förra helgen äran att åka ner till sthlm för BOJs årliga årsstämma. Eftersom jag numera sitter med i styrelsen så tyckte dom andra att det var bra att jag skulle åka. Kunde inte annat än instämma. Fick en oerhört bra inblick i hur hela föreningen arbetar som och inte bara de enskilda jourerna. Dessvärre lite av en PRO resa men jag hade trevligt hur som helst. Efter ett mail till ordförande så hoppas jag det blir ändring på det tills nästa år.

Igår hade vi ännu en gång spelkväll med Ida-Marie och Lars. Lika trevligt denna gång om inte ännu trevligare då Ida-Marie och jag spöade filmexperten Lars i hans egna spel. Han tog dock förlusten rätt bra måste jag säga. Hade jag exempelvis förlorat i när och fjärran så hade jag gått och lagt mig på en gång, haha!

Har haft ett oerhört bra stöd ifrån söta Anna dom senaste dagarna vilket jag tackar oerhört mycket för. Hade inte klarat mig utan det faktiskt. Även en fin pojke vid namn David har också varit ett väldigt fint stöd. En liten räddare i nöden som har hämtat upp mig när det känts som tråkigast och tagit mycket väl hand om mig. Det tackar vi för!

Imorgon bär det iväg till sthlm igen för att på måndag återförenas lite med min gamla jour i Farsta för en utflykt ner till Linköping. Där väntar ett studiebesök på SKL vilket kommer bli sjukt spännande! Tisdagen är fortfarande helt oplanerad vilket betyder att förslag är välkomna. Förmodligen kommer ett besök att göras till mitt förra jobb men annars är det tomt i kalendern. Onsdagen kommer att tillbringas på Gröna Lund tillsammans med kusin Robin vilket jag verkligen ser framemot. Tvekar inte på att det kommer bli sjukt grymt! Sedan på torsdag morgon bär det äntligen iväg och en liten semester med familjen Adams hägrar. Det kommer utan tvekan bli en resa fylld med en himla massa tok, fruktansvärt mycket whiskey, en klick shopping och jävligt mycket skratt. Jag ser verkligen framemot detta!

Misstag kan göras, men det är vad vi gör för att återställa misstaget som räknas. Glöm inte det!



På återseende mina vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar