söndag 8 maj 2011

Solros

Har egentligen inte så mkt att säga tror jag men känner för att skriva något ändå. Det brukar som ändå bli ett rätt långt inlägg tillslut ändå när man väl har börjat.

Vill iaf säga ett STORT tack till Anna och dom övriga tjejerna för en helt fantastiskt helg. Dessutom utan alkohol för min del så jo mamma, jag kan ha roligt även utan alkohol. Det har blivit mycket grillning, mycket kubbspel och mycket Alias. Var iaf oerhört länge sedan jag skrattade så mkt som jag gjorde i lördags när vi spelade spel. Det har minst sagt varit toppen och jag hoppas det blir av fler gånger!

På torsdag är det iaf dags för jobb igen och jag ser verkligen framemot det! Tre dagar med heltidsarbete kommer göra gott i kassan sen också för gudarna ska verkligen veta att den är sjukt tom för tillfället.

Jag har även kommit fram till vad min nästa tatuering kommer bli och även vart den ska sitta. Ska försöka kila till tatueraren nu någon gång i veckan för att se vad det eventuellt skulle kosta osv och kanske till och med boka en tid!

Många bäckar små ni vet? Det är lite så det funkar just nu. Jag är verkligen på fruktansvärt dåligt humor just nu och det är helt enkelt något som ni bara kommer att få ta. Det finns alldeles för många anledningar bakom det och är alltså ingen "stor grej". Det räcker med att dom här små bäckarna helt plötsligt blir för många och sedan har vi skapat ett barriärrev typ. Ni fattar säkert grejen.

Imorgon kommer jag ta söndag så det blir nog ryggläge mestadelen av den dagen. Det Har inte varit så mkt sömn på sistonde för min del vilket säkerligen har visats på mitt humör. Att jag sedan blev väckt både igår natt och imorse när jag hade planerat min stora sova-ut-dag gjorde heller inte saken bättre. Så imorgon är det söndag för min del helt enkelt. Mat som serveras på sängen är varmt välkommen så var inte blyga nu! Surprise me.

och mamma, du får fasen tänka efter själv. om du inte kan känna det själv så är det verkligen helt oviktigt för mig att säga något också, för då har det tappat all sin mening.



What are words if you really don't mean them when you say them?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar